Wycieczka do Jastrzębiej Góry i na Hel
1 czerwca 2016 r.

Jastrzębia Góra - miejscowość położona na wysokim brzegu Morza Bałtyckiego. Unikalne klifowe wybrzeże oddziela miejscowość od przepięknej plaży, zachęcającej do morskich i słonecznych kąpieli. Właśnie tutaj przyjechaliśmy 1 czerwca 2016 r. z klasą III c i częścią klasy IIIa i IIId. Opiekowały się grupą Panie: Bożena Jur, Beata Kochanowska i Małgorzata Leśniewicz. Po zakwaterowaniu w Willi Maks poszliśmy pieszo do Rozewia, gdzie zwiedzaliśmy latarnię morską i muzeum. Następnie urokliwym szlakiem nad brzegiem morza wróciliśmy do miejsca naszego pobytu, gdzie czekała już na nas pyszna obiadokolacja. Kolejny cały dzień spędziliśmy na Helu, gdzie doświadczony przewodnik zapoznał nas z najciekawszymi tam miejscami. Odwiedziliśmy też fokarium, weszliśmy na latarnię morską i podziwialiśmy muzeum rybołówstwa. Był też czas na odpoczynek nad otwartym morzem. Ostatniego dnia zwiedzaliśmy Jastrzębią Górę, a pogoda nam tak dopisała, że musieliśmy ostatni raz zejść na plażę. Taki wyjazd stanowił wspaniałą formę integracji, edukacji i po prostu przyjemności z bycia razem. Pozwolił też zapomnieć o problemach dnia codziennego. Było wspaniale!
Kto nie był, niech obejrzy zdjęcia!